Forum biblijne Strona Główna Forum biblijne
Owocem ducha jest: miłość, radość, pokój, cierpliwość, uprzejmość, dobroć, wierność. (List do Galatów 5:21-22)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
"Ziemia czy Niebo" Wydzielone z tematu "Maria
Autor Wiadomość
ata333

Pomógł: 331 razy
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 7729
Wysłany: 2013-10-22, 12:51   

Bobo napisał/a:
Sorry, to ty sprowadzasz tematy do jednego: miłość.


nie Ja,,tylko Pan Jezus .. :-D
ale do tego potzrebne sa oczy i uszy Bobo.. :-P

musialbys Panu Bogu zwrocic uwage..ewentualnie zapytac..dlaczego mieni sie Miloscia..?i dlaczego wszystko ma w Nim..swoje zrodlo..?


a poza tym stosujesz chwyty niegodne "gentlemena"..Bobo..

ja bazuje na tych..ktorzy cenia moje tematy..i moje posty..a takich na szczescie jeszcze troche jest..:)

jak bede juz calkowicie niemile tu widziana..otrzepie buty i pojde dalej..nie martw sie o mnie.. ;-)

ja wyraznie widze odmienna rzecz,,mianowicie..ze za malo sie tej Milosci wyplywajacej z Pisma dostrzega,i dlatego historia chrzescijanstwa jak byla i jest ,,kazdy widzi... ;-)
Ostatnio zmieniony przez ata333 2013-10-22, 13:57, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Bobo 


Pomógł: 550 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 13727
Wysłany: 2013-10-22, 13:14   

ata333 napisał/a:
nie Ja,,tylko Pan Jezus .. :-D
ale do tego potzrebne sa oczy i uszy Bobo.. :-P


Myślę, że dobrze wiesz o co chodzi. Rozmowa na jakiś temat biblijny nie oznacza, że zawsze będzie to jeden temat. Niestety uprawiasz męczącą taktykę, trywializujesz wątek, i robisz zmyłkę uciekając za zasłonę tematu: miłość, gdzie rozmyjesz każdy temat.
A szkoda, bo Biblia zawiera wiele ciekawych kwestii i dlaczego o nich nie dyskutować? Forum jest dyskusyjne i 'wyrzuty', że ktoś nie chce w temacie: 'Niebo czy ziemia' rozprawiać o miłości jest... jakąś manierą niezbyt ładną. Zakładaj swoje wątki na swoje ulubione tematy, tam do woli dyskutuj i nie musisz nam w każdym tłuc do głowy to, co... na ogół każdy wie.
 
 
ata333

Pomógł: 331 razy
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 7729
Wysłany: 2013-10-22, 14:06   

Bobo napisał/a:
A szkoda, bo Biblia zawiera wiele ciekawych kwestii i dlaczego o nich nie dyskutować?


ale dyskutowac mozesz Bobo...

tylko jak co rozsadniejsi zauwazyli zreguly nic to nie daje..bo nikt jeszcze nikogo nie przekonal.. ;-)

a tylko wychodza z tego takie perelki atakow slownych i nic wiecej..

czyli podzialy jeszcze glebsze..niz przed dyskusja..:)

myslisz,,za Jachu, Henryk, nike,, David 77..kiedykolwiek..dadza w czymnkolwiek sie Tobie przekonac..??????????????????????

albo TY im..?

no tak szczerze z serca Bobo..?

nie..

wiec dyskusje na temat Biblii kiedy chrzescijanstwo jest wciaz podzielone..do niczego nie prowadza,,tylko poglebiaja podzial..
:-P

dlatego wciaz prosze ..zacznijmy od podstawy..od jednosci w Duchu Chrystusowym..reszte Pan nam doda..sam jak zobaczy jak wzrosly w duchu Jego dzieci..:)

Bog zyje Bobo..i sam twierdzisz,,ze nasza przyszlosc nie jest zdeterminowana Jego z gory narzucona nam wola..

wiec dzialaj..moze Go zaskoczysz i zmienisz Jego zamierzenia..co do siania trupa..((Twoim zdaniem rzecz jasna nie moim..tylko nie wycofuj sie znowu rakiem..)

ja jak bym miala w perspektywie..usmiercenie przez Boga polowy ludzkosci..to chyba plackiem bym lezala na modlitwie.. a nie z satysfakcja czekala na Jego powrot.. :->

moim zdaniem predzej sami padniemy..siekani mieczem ust jego..czyli Slowem Prawdy..
ktora pokaze nam,.czym naprawde jestesmy...w glebi naszych serc..


w ktorych na sama mysl o wzajemnej milosci..czy milosci chocby do sasiada..wzdrygamy sie jak oparzeni... ;-)

milosc ..?
i to do kogos kogo nie znam..?

do kogos kto nie podziela moich pogladow...?

do ateisty..?
do katolika..?
do heretyka..?

do tego tam co nawrocil sie w ostatniej chwili..kiedy ja cale zycie.....

nie lepiej hodowac w sercu nienawisc...

wymordowac w sercu pol ludzkosci..

a potem jeszcze wzgardzic tymi co literalnie mordowali...w imie tej samej przeciez idei..
no,, ale przeciez nasz mord duchowy..ma swiete uzasadnienie w samej swietej ksiedze.. :->

o takie chrzescijanstwo walczysz Bobo..?



a pomysl jeszcze nad taka rzecza,,ilu ludziom..nie daliscie szansy na wstapienie do" Bozej arki Noego"..tylko dlatego..ze narzuciliscie potencjalnym "nawroconym"..jakas slepa wiare w pokolenie roku 1914.. i zwiazana z tym oczywiscie "paruzje"...?

myslales kiedykolwiek o tym..?

taki jest wlasnie skutek..wymyslania i narzucania innym..doktryn....ktore nie maja nic wspolnego..z wielbieniem Boga w duchu i prawdzie..

a gdybysmy wszyscy zaczeli of fundamebtu...i nauczali nie pierdol..( przykro mi..ale mam odwage nazwac rzecz po imieniu) a podstaw biblijnych ...i od milosci do blizniego uzalezniali nasz stosunek do Boga..dzis chrzescijanstwo byloby dzis prawdziwa duchowa potega.. ;-)
Ostatnio zmieniony przez ata333 2013-10-22, 15:37, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Eliot 


Pomógł: 360 razy
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 4174
Wysłany: 2013-10-22, 14:46   

ata333 napisał/a:

myslisz,,za Jachu, Henryk, nike,, David 77..kiedykolwiek..dadza w czymnkolwiek sie Tobie przekonac..??????????????????????

albo TY im..?


Ja się dam przekonać :-D Tylko jakieś mocne argumenty prosze mi zapodawać 8-)
...a do miłości już jestem przekonany :mrgreen:
_________________
"Sławiłem więc radość, bo nic dla człowieka lepszego pod słońcem, niż żeby jadł, pił i doznawał radości, i by to go cieszyło w jego trudzie za dni jego życia, które pod słońcem daje mu Bóg." (Ecc 8:15 bt)
 
 
ata333

Pomógł: 331 razy
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 7729
Wysłany: 2013-10-22, 14:59   

AEliot napisał/a:

Ja się dam przekonać Tylko jakieś mocne argumenty prosze mi zapodawać
...a do miłości już jestem przekonany


Aeliocie Duch Sw.. jest tym jedynym ..najrzetelniejszym argumentem..jesli On Cie nie przekona to kto..?

Litera..?
jak myslisz..?

wszyscy tu probujemy sie mocowac na LITERE slowa wlasnie..

tylko,,ze ta Litera jakas niedoprecyzowana jest..skoro kazdy nia sie poslugujacy...zna inna ..choc dla Niego jedyna PRAWDE..?

AEliocie no kto jak kto..ale Ty chyba do doskonale dostrzegasz.. :-P

AEliot napisał/a:
...a do miłości już jestem przekonany


HalleluJah: :-D
 
 
Bobo 


Pomógł: 550 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 13727
Wysłany: 2013-10-22, 15:56   

ata333 napisał/a:
ale dyskutowac mozesz Bobo...

tylko jak co rozsadniejsi zauwazyli zreguly nic to nie daje..bo nikt jeszcze nikogo nie przekonal.. ;-)


Ależ oczywiście, i... co z tego? Chcesz powiedzieć, że wtrącając się w temat 'z miłością' coś poprawisz? Nikt ci nie powiedział, żebyś odpuściła? ;-)

ata333 napisał/a:
wiec dyskusje na temat Biblii kiedy chrzescijanstwo jest wciaz podzielone..do niczego nie prowadza,,tylko poglebiaja podzial.. :-P


Ależ ata, pozwól, że cel mojej bytności i dysput na forum określę ja sam osobiści. Bobo wcale nie pragnie ani kogoś przekonać, ani nawrócić. Dlaczego na forum pytam i dociekam pisałem jakieś 100 razy. Jeśli nie wiesz o co biega to... będziesz wciąż popełniać te same błędy.

ata333 napisał/a:
ja jak bym miala w perspektywie..usmiercenie przez Boga polowy ludzkosci..to chyba plackiem bym lezala na modlitwie.. a nie z satysfakcja czekala na Jego powrot.. :->


Nie wiem do kogo pijesz, ale na pewno nie do Bobo z takim tekstem. O czyjej satysfakcji piszesz? ;-) Bo widzisz, SJ mając taką perspektywę nie tylko się modlą ale... idą do tych ludzi. Pokazują co jest w Biblii. Zachęcają do opuszczenia zagrożonego miejsca-Babilonu. Tak odczytujesz jakąś bierną postawę pełną satysfakcji, że ktoś mógłby zginąć? :aaa:

Daj spokój, grzebiesz teraz w pobudkach kilka milionów ludzi. Nie ładnie, nie ładnie... ;-)
Chyba będzie lepiej, gdy wrzucę cię do IGNORA. Za dużo mi 'miłości' a'la ata a za mało Biblii na forum :-D
 
 
ata333

Pomógł: 331 razy
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 7729
Wysłany: 2013-10-22, 16:50   

Bobo napisał/a:

Daj spokój, grzebiesz teraz w pobudkach kilka milionów ludzi. Nie ładnie, nie ładnie...
Chyba będzie lepiej, gdy wrzucę cię do IGNORA. Za dużo mi 'miłości' a'la ata a za mało Biblii na forum


Bobo juz nieraz to proponowalam... :-D

powinnismy sobie,,zycie ulatwiac a nie utrudniac.. :-P
Biblia to synonim slowa MILOSC..szkoda,,ze nie dla kazdego.. ;-)

i wlasnie z braku tego rozeznania duchowego .. chrzescijanie przelewali wzajemnie swoja krew.. :->

a,, ze po prostu nie moge sobie w swojej prostej glowie tego w ogole poukladac...wiec draze..i draze..w nadziei,,,ze ludzie sie upamietaja w swych krwawych (nie tylko doslownie)..zadzach.. :-P

i zaczna wreszcie wzajemnie sie milowac.. :-D

a puenta na zakonczenie,,jest taka:

nie ma roznicy czy zabojstwo jest LITERALNE..czy duchowe (tak jak cudzolostwo)..

bo grzech rodzi sie w sercu..dlatego od serc powinnismy zaczac...czyli od podstawy..


jesli sie godzimy i czekamy z utesknieniem na Pana...ktory ma przyjsc z pomsta na niesprawiedliwych wiedzac,,ze jeszcze setki milionow ludzi jest nienawroconych..to tak jakbysmy czekali z utesknieniem.na ich smierc..i z tej pomsty czerpali satysfakcje.. :->

ja ide i ufam Panu..ktorego pragnieniem jest..:



2P 3:9 bw

"Pan nie zwleka z dotrzymaniem obietnicy, chociaż niektórzy uważają, że zwleka, lecz okazuje cierpliwość względem was, bo nie chce, aby ktokolwiek zginął, lecz chce, aby wszyscy przyszli do upamiętania."


i te slowa pelne Milosci Boga do czlowieka..powinny rzutowac na zrozumienie reszty..w tym i apokalipsy.. :-D

Amen... :-D
 
 
Dezerter 


Wyznanie: chrześcijanin
Pomógł: 224 razy
Dołączył: 16 Sie 2009
Posty: 3642
Skąd: Inowrocław
Wysłany: 2013-10-23, 22:20   

Papi 777 napisała
Cytat:
Tak to moja opinia i mam do niej prawo :)

ależ oczywiście, ale cieszę się, że masz świadomość, że to tylko twoja subiektywna opinia niemająca wiele wspólnego z faktami historycznymi
możesz wierzyć nawet w potwora spagetti ;-)
zauważ, że powtarzasz tylko hasłową propagandęm : "Rzym", "PRAWDZIWE chrzescijanstwo zaczelo cierpiec a te zuniversialowane zaczelo czerpac wiadrami z poganstwa"
gdzie fakty?
gdzie Twoje przemyślenia na podstawie faktów historycznych i źródeł historycznych?
proszę wszystkie źródła historyczne o Soborze w Nicei masz tu:
http://biblia.webd.pl/forum/viewtopic.php?t=8693
zapraszam do kontynuowania dyskusji w tamtym wskazanym wątku
szalom
_________________
Nie czyńcie tak jak ci przeciw którym występujecie
http://zchrystusem.pl/
 
 
papi777
[Usunięty]

Wysłany: 2013-10-30, 01:13   

Dezerteter napisala :)
....
okej dostaniesz moje :D przemyslenia w swoim twoim topicu ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 13